min underbaraste vän

2009-02-04 / 00:01:30
Nu har jag vart hos min älskade vän Rositha...åhh vad jag saknar o ha sånna kvällar som vi hade idag....vi hade ju det jämt förr....du e nog den ända i världen som förstår mig rakt igenom...älskar dig gumman! vi måste verkligen ta tag i våran egen tid nu o börja umgås mer....

inte gjort så mycket idag förutom vart ute o gått en sväng med lilleman o mamma...alltid lika trevligt...tänkte ta en långpromenad imorgon faktiskt...om vädret tillåter hoppas solen skiner bara...

beställt en ny mobil idag med....självklart ROSA!!! åhh vad jag älskar den färgen på tekniska prylar hehehe
så jag hoppas pengarna från försäkringsbolaget kommer snart så jag kan få en vettig telefon istället för den gamla tegelstenen jag använder nu...

ps.måste lägga in att tommy slog mig i GH idag vilket han va sjukt nöjd med o sa att det måste jag skriva om :P

nä nu ska jag hoppa ner i sängen o kolla på lite tv innan mina ögon går ihop..

puss o hej


från den gamla goa tiden jag o zita =)
Kommentarer!
Postat av: Rikard Olofsson

Jasså så Tommy äger på GH

Kommenterat - 2009-02-04 / 17:43:41
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: