Målning

2009-02-09 / 20:37:46

Gud vilken dag...jag har vart så jävla duktig är så stolt över mig själv...målat taket o sen spacklat väggarna sen målat väggarna 2 lager...allt i sovrummet så nu är det färdigt så himla skönt ska bara småfixa lite detaljer imorgon...jag e såå trött nu helt färdig...men jag fick ett romantiskt sovrum iaf =) tack zita för den underbara gröten(färgen) hahahaha =)

nu sitter jag ner för första gången idag typ...gjort mig en kopp te o lagt upp lite lyx mövenpick glass gud va god den är =) ska glo lite tv sen ska jag inviga mitt nya sovrum med underbar sömn...kommer nog somna lätt ikväll...

puss o hej


lägger upp bilder på resultatet en annan dag för trött för det nu ;)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: