lite bygge...

2009-02-24 / 20:11:06

Fått fixat lite små krafs idag i hemmet...satt på handtag på garderoben som har stått utan handtag i snart ett år ;) hehe men nu är dom där iaf =)
sen har jag satt upp en hylla i köket blev himla bra tycker jag...


sen har jag fått duscha i lugn o ro för svärmor kom o hälsa på vilket var väldigt skönt o få lite egentid...o jason tycker alltid det är kul o leka med "famo" dom läste lite bok o lekte med "famos" glasögon=)


Får ju lägga upp en bild på min nya lilla rosa oxå =) är supernöjd o äntligen ha tillbaka en bra telefon =)


har förresten lagt in räkningarna nu iafton ingen rolig syn...är bankrutt redan o långt kvar tills nästa lön =(
fy fan vad jag hatar o va såhär fattig som jag är nu...=(

nä nu blir det lite mys framför tv:n o hoppas tommy snart kommer hem från jobbet....
puss o hej

Kommentarer!
Postat av: Carro

Vad fin han blev i brillor.. :)



Jag har utmanat dig i min blogg :)

Kommenterat - 2009-02-25 / 08:14:08  | URL - http://bjorkhagen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: