ingenting

2009-02-10 / 10:36:56
Idag känns det att jag slet igår...min kropp är lite öm...så idag ska vi inte göra nånting....men jag är väldigt sugen på att åka till ikea ;) hihi
har röjt in lite grejjer i sovrummet nu så jag slipper ha hela röran i vardagsrummet....
o jason han hjälper mig o röjja han e så söt han...
tänkte lägga upp lite pic på hur det ser ut här...resultatet är dock inte färdigt men man ser en viss skillnad =)

Före med den fula kalla färgen blå...


Efter med den varma fina röda färgen


Röran i mitt vardagsrum som nu är bortstädad =)
Kommentarer!
Postat av: weronika

hej hej.. lite nyfiken på vad som hänger i taket =)

Kommenterat - 2009-02-10 / 20:47:43  | URL - http://weronikaz.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: