hänt grejer

2009-02-08 / 21:10:12
idag lyckades jag aktivera tommy...hahaha han hjälpte mig o röjja ur sovrummet totalt så tog det nästan 2h helt sjukt...hur får man plats med så mycket skit i ett sånt litet rum...?!

så imorgon kl 9 drar jag igång mitt måleriprojekt...hmm undrar om det blir bra hehehe =) jaja det kan inte bli värre än det är nu...det rummet hatar jag...så jävla ful blå färg...vem fan kom på o ha en mörkblå fondvägg i ett sovrum? snacka om att göra rummet kallt...jaja det blir rött nu istället som kärlekens färg...hoppas kärleken oxå flyttar in då =P

vart o kollat på innebandy idag med alla spelarfruar...alltid lika trevligt det blir lite sport och mycket tjöt om allt annat hehe...sen käkade jag o beccs lars o tommy o jason så klart på det gyllende M:et lr vi tog hem maten...fy va äckligt det va...måste sluta med köpmat...imorgon ska jag laga ¨nått roligt med falukorv i...hmm...

jaja nu blir det lite film o kanske ska tigga till mig lite gos?!
puss o hej
Kommentarer!
Postat av: Rikard Olofsson

mmmm falukorv :)

Kommenterat - 2009-02-09 / 20:46:45
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: