fy usch

2009-02-06 / 23:58:17
så himla trött jag e nu...kom hem från jobbet gick direkt in i duschen o ställde mig e så jävla trött...o sen vet jag att jag måste upp om några timmar igen o typ jobba 12h igen...tycker fan synd om mig själv...

men idag har jag jobbat i högklackat hahaha as coolt....hade faktiskt en kund som reagera hahaha
men det känns i fötterna nu...

grannen intill har fest idag hehe så kul när jag gick ut för o röka på balkongen hör man hur fyllesnacket börjar gå...stod o fnittra för mig själv...
blev riktigt sugen på vin innan oxå...ska se om jag orkar ta mig ett glas imorgon eller om jag sparar det till nästa helg...blir säkert nästa helg då blir det ett mysigt varmt bad o ett glas gott kallt vitt vin mmmmmmm*drömmer mig bort*

fy fan måste ställa klockan får absolut inte glömma...ska åka ifrån jobbet imorgon vid 09.00 bara typ 9h kvar fan kan ju lika gärna slå upp en tältsäng o sova där när jag har min helvetes jobbhelg...
nä nu blir det sängen skriver kanske några rader imorgon efter jobbet!

natti natti puss o hej
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: