Fredag Kväll

2009-02-27 / 22:06:17
Här sitter jag ensam i soffan som vanligt på fredagkvällen...=) killarna sover som vanligt...
har lite småmys med mig själv har lite olw stjärnor o cola =)
idag har jag fått gjort lite saker iaf:
*tvättat
*vart på systemet
*fixat försäkring till mobilen
*inhandlat en linne till morgondagens utgång =)
*klippt brossan
*vart o handlat mat
*byggt lego med lilleman

som sagt dagen har vart väldigt rikfull =) längtar till imorgon då ska jag o tant zita äntligen festa till det =) brukar om det blir som vanligt sluta i en väldig fylla =) ser fram emot detta hehehe
måste inhandla lite citron till morgondagen dock...blir ju lite tequila HEHEHE =)

puss o hej
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: