en liten tripp

2009-02-04 / 20:18:13

När jason vaknat efter middagen fick jag ett litet ryck...klädde på jason varmt o skulle gå ut o gå...o precis innan så slängde jag ett öga genom fönstret o såg att det snöa...fan skit me...jajaja jag hade bestämmt mig så det va bara o ge sig ut så jag o jas tog en långpromenad o till sist hamna vi hos pappa där jag hämtade bilen o vi åkte till gekås hehe,,,en lite roadtripp när susie får tråkigt...

köpte inget särskillt eftersom jag va där för mindre än en vecka sen typ =) men jag fick fixat skor till lilleman o mig..=) men har inte sagt det till tommy än...heheh han hatar när jag köper nya skor hela tiden =)
men det blev ett par lila glittriga pumps as fräcka...tänkte ha dom nästa gång det blir utgång =) hehehe

nu sitter jag här o ska dricka en kopp te o äta en liten glasspinne med...mums =)

o du rikard bara för att tommy vinner nån ynka gång över mig på gh betyder inte det att han är bäst hehehe :P
jag äger ännu =)


puss o hej

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: