Torsdag - snö?!

2009-12-17 / 22:17:37

Till min förvåning som har det snöat som attans...man kan tro att jag vart i lappland anna, men jag har bara vart i Viskafors (världens ände) ;) inte nog med att det snöa...det hade ju regnat innan o allt blött hade frusit till isbana kul!! så man fick testa glassbilen för första gången iår, dessutom en automat (har aldrig kört halka förr med en automat) men det gick ju fint,åkte inte av vägen iallafall ;)

och påvägen hem så finns det folk som ska stanna hemma när det är "oväder" HATAR folk som tvunget ska köra i 50 på 90 väg för att dom är "rädda" va fan stanna hemma då!!!!
o alla dessa nya hastigheter som dom har börjat med...40,60 o 80 tror dom själva att det funkar?!
har man kört mellan varberg o veddige i x antal år då är foten automatiskt inställd på o köra på ett visst vis o då går det inte o ligga o fisa i 80...foten vill ju köra i 90....hmmm kommer ta ett tag innan "kroppen" fattar vad det är för hastighet ;)

va på jättebra humör idag påvägen hem, satt o log för mig själv, kanske för att jag bara har 1 dag kvar o jobba, eller för att livet känns helt ok nu ;) MEN när man kommer hem så får vissa ryck o det går ut över mig, tack så mycket det va denna kvällen det...hmmrffft
jaja imorgon är det fredag = mys! och jag är ledig GÖTTA! dock jobba lördag men men...
imorgon ska vi fixa lite gran osv, det sista innan julafton kommer =)

nä snart säng är ganska så trött nu...

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: