Torsdag - JULAFTON!

2009-12-25 / 01:10:06

Idag var det den stora dagen, iallafall för Jason =) givetvis fick han mest paket av alla...
Jag filmade nästan hela "tomtebesöket" har precis kollat igenom o skrattat så mycket,så mycket!
Tack snälla Glenn för du ställde upp ;)
Jason är som sagt tokig i tåg o speciellt thomas tåget, och givetvis hade världens bästa farbror köpt massa sådana lok o broar till honom, gissa om han va glad =D

I år firade vi julafton hos svärmor o Charsten, mamma o pappa va med o christian, tommy, jag o jason alldeles lagom =) Super god mat = Super Mätt! Jag ser ut som jag är i 7månaden nu...
så imorgon lär man inte va så värst hungrig precis...
Jason va uppklädd idag, gud va jag älskar o klä honom i finkläder hehehe, även tommy fick ha skjorta på sig (jag tvinga honom) o jag i en röd julkjol ;)

Själv i julklapp fick jag mina efterlängtade Vinter skor, ett par ordentliga Ecco GoreTex, så nu ska jag inte frysa mer om fötterna vill jag lova =)
fick även fina kläder av tommy o jason...och konsertbiljetter av svärmor o charsten
och pengar så jag kan köpa lite fina grejjer till mig själv ;)

Så är denna julen över o jag är nöjd (brukar inte va på toppenhumör på julaftnar) Men i år är jag riktigt nöjd o känner glädje, underbart =)

Lägger upp lite söta bilder på min sötnos


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: