Torsdag - dagensskörd

2009-12-03 / 23:17:32

Är trött på att va trött hela tiden...varför är man det? hmm ja du
imorgon är det sista jobbdagen denna veckan,gött! ska dock köra kväll, mindre kul men i oförsig så spelar det ju ingen roll för både tommy o jason lägger ju sig vid 8 på fredagar så får jag sitta själv, då kan jag lika gärna jobba o va hemma vi 22-23tiden...
Annars har jag inte så stora planer till helgen, ganska gött faktiskt, tänkte o göra 2 el 3 klippningar ev hinna med o rida lite med lollo (längesen nu) o kolla på film med gobben...tror det ska hinnas med ;)

Idag har jag iaf kört min favvorunda...o det va sista gången för iår, alltid varje år när det är sista gången får jag massa dricks, dagens skörd är 82kr =D inte illa...

Nu blir det sängen puss o hej leverpastej

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: