Tisdag - SNÖ

2009-12-22 / 21:54:34

Idag har det snöat i stora lass...o min mamma o jag skulle ner en sväng på stan o fixa dom sista klapparna! Hurtbulle till mor som jag har skulle hon tvunget GÅ! ja givetvis ska vi gå, ner va väl ingen problem men på vägen hem började jag bli riktigt frustrerad, det snöade satan o givetvis allt i fejset så man knappt kunde se vart man gick...va fan ska man gå för när man kan köra bil? hmm

sen va det dax o ge sig ut o åka pulka med jason, vilket han tyckte va skitkul o givetvis vurpade han så hela ansiktet va dränkt i snö hehehe
Sen fick jag även lite besök av Sara o fick klippt bort delar av hennes sönderblekta hår, om sisodär 1 år kanske allt har försvunnit men då har hon väl börjat bleka om det igen inför sommarn antar jag hehehe ;)

o nu ligger jag i sängen med jason, han e lite halvfebrig o snorig o jag är bara snorig, o det är så mysigt o bara ligga i sängen o glo på tv o mysa ;)

Imorgon är sista dagen o få allt på plats, har en klapp kvar o fixa, vet vad jag ska ha så det borde gå ganska fort...o sen är det ju givetvis tvättstuga med o en klippning, hmm ser ut o bli mycket imorgon men men...jag trivs ju bäst när jag har många bollar i luften hehehe

Puss o mys

Kommentarer!
Postat av: zzara

Tack för klippningen!! Toknöjd!! o nej ska inte bleka om det... säger jag nu iaf =)

Kommenterat - 2009-12-23 / 11:26:02  | URL - http://zzarazz.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: