Tisdag - sjuk?

2009-12-15 / 20:58:51

Idag har sjukdom slagit mig i fejset...mådde någorlunda bra fram tills efter jag o jason vilat middag...vaknade o hade världens halsont,mandlarna va stora som berg o jag fick febertoppar...
typiskt att man får det nu när man vart ledig i några dagar o ska börja jobba imorgon...hur som helst så SKA jag jobba imorgon har ju bara 3 dagar kvar så det får helt enkelt gå,har ju inte direkt råd o va hemma...

Jag o jason har bakat pepparkakor idag med,o garnerat med vit,rosa o grön kristyr och denna gången upptäckte jason att det är gott o äta degen...hela tiden sa han "mamma, jag vill bara smaka en liten,liten bit" =D

annars är det min tvättdag idag...det är verkligen inte roligt o tvätta när man måste,hade vart bättre o tvätta lite då o då...men men

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: