Tisdag - beroenden

2009-12-08 / 23:28:22

då va man igång i arbetsveckan...trist o jobba idag,kämpade som fan för o komma upp till en viss siffra, lyckades till slut...men fan va trött man blir av att leta o stressa...
idag har jag kommit på vad jag har för beroenden

  • Pingvinstång (mint)
  • Mina ciggisar
  • ett stort behov av att köpa saker
  • colafanatiker
  • sjunga högt i bilen/duschen/överallt (där jag inte tror folk hör)
  • pussa sönder jason
  • te (helst halvliterskoppar)

ja du det låter inte som jag lever ett sunt liv, men varför vara hurtbulle när du kan va en gosebulle ;)
hahahaha ibland skrattar jag så gott åt mig själv...tanken har slagit mig, kanske jag är schizofren hehehe ;)
ibland börjar man ju undra...

för nuet är jag ganska nöjd...trött på mycket runt om men nöjd...längtar till helgen...känns som det kommer bli en bra helg ;)

nu måste jag sova är som ett lik...

Puss puss


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: