Onsdag - leta

2009-12-09 / 22:14:56
Usch vad jag hatar att köra nya turer mitt i vintern, när det är apsvart o man inte ser nånting...
körde fel några gånger...men det va jävligt gott när man e färdig o vet att det dröjer länge tills jag kör där igen...
nu har jag bara 4 arbetsdagar kvar att jobba sen e det semester!!! weiii vad jag längtar....

var o hämta lite prylar hos morsan innan jag kom hem...hon hade tatt hem 2par skor =D behöver nya skor till på lördag när vi ska på julbordet...kan inte bestämma vad jag ska ha på fötterna...ska man välja snyggt/sexigt eller bekvämt?! allt lutar åt det första alternativet hehehe

imorgon ska jason på nobelmiddag på dagis,o då ska man va finklädd...jaha kul han har växt ut allt som är "fint" så min kära mor gick o köpte en skjorta idag, o nu ska jag in o leta i garderoben efter hans finväst,som jag hoppas fortfarande passar :S

gött bara imorgon med...dock den värsta turen men sen är jag ledig gött med helg =)

Puss o hej
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: