Måndag - julklappar

2009-12-14 / 20:19:25

Dagen julklappar som jag fått =)



En limpa cigg+ Kahlúa från en klippkund =) alltid lika trevligt
Sen "prinsess-te" från pattsy  =) superduper gott

Idag har jag inte orkat ta tag i nått, kände mig fortfarande seg efter helgen hehehe
men jag fick klippt 2st idag ,kenneth o pattsy aka tant ;) hahaha nä jag skojja bara det blev jätte bra faktiskt ;)
sen har jag suttit o glott runt på nätet efter tips till min tatto...jag har nog hittat hur jag vill ha det...så nu ska det bara bli lite tid över till mig hos tattueran ;)

imorgon har jag tänkt att baka lite mer pepparkakor med jason,eftersom han nästan ätit upp alla vi bakade för nån/några veckor sen...
nu e det väldigt nära julafton, o jag känner ingen julkänsla...vet inte hur jag ska göra för att finna den...=(
men men nu är det bara 3 dagar kvar att jobba sen LEDIG!!! som jag längtar nu =)

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: