Lördag - SEMESTER!

2009-12-19 / 23:29:23

Nu har jag jobbat färdigt för i år vilket känns så himla rackarns gott! äntligen har jag min efterlängtade semester =) trodde i somras när alla va lediga att "fan det är väldigt långt kvar tills jag e ledig" men NU äntligen är den här!
Jag gjorde ett bra avslut för detta arbetsår, är nöjd o stolt över mig själv =)
Sen är det ju lite ironiskt att man ska försöka sälja glass när det är minus 10grader ute, hur går den ekvationen ihop? HAhaha jajja jag lyckas med allt ;)

Hade bilproblem i morse,hmm, "min" bil ville inte starta, batteriet va tydligen helt slut ;) så jag fick snällt låna tommys "rishög" (den startar iaf)
Men ärligt talat, den hastighetsmätaren kan inte funka som den ska! jag ligger o kör i 140km/h o blir omkörd hela tiden,hmm det är nog något fel på den bilen hehehe

Nu sitter jag i soffan o lyssnar på underbar musik i mina lurar o bara myser, svensk musik är underbar, orden talar till en på ett helt annat vis! just love it!
Min man är ute o leker med glenn, eller ja leker o leker har ingen aning om vad dom två "buspajkarna" hittar på ;) men dom har nog trevligt iallafall...
o jag borde nog lägga mig, men jag är ju så jävla ledig imorgon o imorgon o imorgon...så jag kan nog va uppe o njuta av musiken ett litet tag till....;)

Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: