Fredag - juldagen

2009-12-25 / 23:58:29

Idag är det juldagen, vilket brukar betyda en av dom största fyllorna om året...men jag miss redigbyx har haft en hemmakväll med familjen istället...
kände dock inte för o försöka va festlig idag i detta pissväder...
Men imorgon blir det utgång med ett väldans glatt gäng vilket jag ser fram emot =)

Idag har jag sovit lite extra länge, sen lunch hos mamma (ovanligt att man äter nu vid juletid) sen lämnade vi jason där en stund o åkte ut o tog en kopp med Billy o Anna, trevligt =) och skönt o få prata av sig lite med anna, har ju inte blivit av nu i juletid när anna gör middagar för 1000 pers hihihi (pik)

Sen handla lite gotta osv innan vi åkte hem igen, jag o jason käkade gurk/morots stavar med vitlöksdipp o mös i soffan, o tommy åt nån räkgrej han testade o laga till inför nyår...jaja jag äter inte sån skit som lever i det blå...

sen va det filmtajm för dom vuxna hehehe jag o tommy fick äntligen glott på harry potter film jag köpte för ett tag sen...men va fan nu får dom skynda sig o göra fler vill ju veta slutet...(orkar inte va redigbyx o läsa böckerna)

nu har tommy oxå somnat o strax är det oxå min tur
Puss puss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: