Fredag - Granen

2009-12-18 / 21:38:52

Idag har granen kommit in i vårt hem...mitt fokus var att hitta en som inte är så bred o vid så den får plats i en hörna utan att ta för stor plats...
hittade en som passade ganska perfekt,fick prutat ner den 60kr med så det känns som en bra affär ;)
kanske lite tidigt o sätta in granen men lite julkänsla vill man ju ha...det är ju så mysigt med gran =D


Är inte supernöjd med pyntningen så jag får ta o inhandla lite mer skojsigt o hänga i den ;)
givetvis skulle det ju sågas o så innan den kom på "foten" o självklart skulle jason hjälpa till ;)


Givetvis skulle även jason ha en gran på sitt rum,dock plastgran.
men han fick pynta den själv med glitter o chokladjulkulor (som han nu under kvällen nästan ätit upp alla med lite hjälp av jacob)


Så dagen har vart en juldag =) mysigt när hela familjen gör saker ihop =)
Senare på kvällen kom våra kära grannar ner på besök, medans tommy o jocke spelade tv-spel (djävulens påfund) så satt jag o emily o försökte prata, o våra pojkar lekte för glatta livet ;)

Så nu var denna fredagen förbi,imorgon är det min sista dag jag jobbar detta året =) weeeiii 3 veckors semester,ska bli så skönt o få långledigt,tror dock dagarna bara kommer springa iväg men men...jag har ju iaf ledigt!

Puss puss

Kommentarer!
Postat av: Anonym

fina granar=)

Kommenterat - 2009-12-18 / 22:05:36  | URL - http://heltenklaanna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: