Söndag - fd. Hockeyproffs ;)

2009-12-06 / 22:38:53

Min ilska från i fredags har lagt sig...kan säga att det va längesen jag va så arg,om jag någonsin har vart det...men idag har det vart en riktigt mysig dag...
hela familjen har vart nere på stan tillsammans med våran kära grannfamilj(genom 4år) Andersson-Möller...Jason o jacob har lekt o haft så roligt ihop ;) dom är som helan o halvan,bill o bull, piff o puff ;)

jag o tommy fick även åkt lite skridskor nere på stan, gick ju bra hehehe längesen jag åkte på is nu, började räkna o insåg att jag slutade spela hockey helt o håller -03 nja det e ju typ sisodär 6år sen jag åkte skridskor sist,trodde jag hade tappat allt med icke...o idag när jag väl stod på isen SAKNAR jag verkligen hockeyrinken...=/ men nu finns det absolut ingen tid över till o spela...men fan va kul det hade vart o få lira lite igen för skojs skull...men mina glansdagar på isen är nog förbi...(gud va jag lät gammal ;) )

fick inhandlat mig en ny kjol idag med som jag tänkte ha nästa helg,när vi ska ut med tommys jobb, hoppas det blir en rolig afton...=)

Hade en sån mysig kväll här,emily o jocke (grannarna) kom ner så vi hade lite adventsfika,emily hade bakat lussekatter o sen spelade jag o sjöng för emily, hon blev helt paff hehehe hon har aldrig hört mig sjunga...hon blev impad...trist bara att jag aldrig kan sjunga inför "viktiga" människor utan att jag bara kan sjunga inför folk jag känner mig bekväm med...men men jag får väl försöka jobba lite på det antar jag...

Fick färgat mitt hår i dag med o fått i mig lite rosa färgklickar med ;) jag bara älskar rosa =D

nu: en cigg
senare: sängen

Puss Puss

Kommentarer!
Postat av: Emily

biggest fan ;) En gång tidigare har jag hört dig sjunga, men det är för sällan för att komma ihåg hur fantastiskt fint du sjunger.. hejja hejja! =)) KRAM!

Kommenterat - 2009-12-06 / 23:13:32
Postat av: Anonym

va piffigt snygg du blev i håret, jätte fint. sorry om jag inte har hört av mig på evigheter, har så förbannat mkt att göra



kram kram

Kommenterat - 2009-12-10 / 19:38:43  | URL - http://heltenklaanna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: