Lördag - Ledsen...

2009-08-23 / 01:07:53
Usch vilken hemsk dag...fick så tråkigt besked idag...
tommy ringde o sa att hans mormor hade dött...lilla Iris =(
inte kul o sitta i en glassbil o få det beskedet när man bara vill åka hem, men kan inte för man måste jobba färdigt, fruktansvärt frustrerande.
o nu ikväll kom gråten över mig...kanske inte just för iris för vi va inte så "nära" utan min tankar gick tillbaka till tiden då jag fick beskedet av att erik var död...så nu har jag suttit o lipat en stund o saknat honom nått så oerhört...denna underbara människa... hatar när jag får sånna gråtattacker när jag inte vet riktigt vad jag e ledsen över utan jag bara gråter...
Varför måste man dö? tommy har vart nere idag oxå men det förstår jag fullt ut för han o iris var nära...så denna begravningen kommer bli tuff för min älskling....

så jobbet idag har inte vart så lustigt precis o till råga på allt har jag haft huvudvärk nästan hela dagen...=/ o även om jag tog panodil så gav den sig inte.....fruktansvärt frusterande...
Gjorde bäst siffran idag iaf ,så någonting gott har ju kommit fram i denna dag...
kom hem så käka jag o tommy rulle (orkar inte ställa mig o laga mat efter 21 ) jag veggie o tommy kebab....
sen somnade pojkarna o jag åkte o tankade bilen....

nu ikväll pratade jag med anna i telefon, hon tröstade mig så gott hon kunde...känner mig bara värdelös när jag ringer henne o e svin ledsen när hon inte är på topp heller...men tack anna! du får mig att må bättre!

nu borde jag verkligen sova...

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Klart att jag ska försöka trösta dig. och du får ringa mig när du vill



kram kram

Kommenterat - 2009-08-23 / 21:17:26
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: