Helgen med tjejbil =)

2009-08-02 / 20:45:05
Igår jobbade jag o när jag va färdig så hämtade jag jason så han oxå fick åka med i glassbilen, han blir så glad när han får åka med. så vi åkte till svärfar i dagsås o tutade lite på honom =)
när vi kom hem från jobbet så hade tommy redan gett sig av för o åka lite jänkebil med grabbarna.... jag försökte förgäves hitta nån som ville passa jason men det såg så himla mörkt ut....
till sist fråga jag brossans tjej o hon va snäll o ställde upp =) så jag ringde tjejerna o dom kom o hämta mig, bättre sent än aldrig =)
så jag o anna, sanna, lisa o virre gav oss ut o röjde stan med en tjej jänkebil! riktigt roligt hade vi =) så det måste göras om....synd bara att sommarn snart är slut...
när jag kom hem va inte klockan så mycket eftersom jag lovat issa att det inte skulle bli så sent....
somnade nästan med en gång =)

Vakna tidigt i morse av att jason ville leka...både jag o tommy va helt döda efter gårdagen...så vi låg kvar i sängen o kollade film nästan hela förmiddagen....sen lagade vi lunch o sen sov jag o jason middag...riktigt skönt =)
sen som vanligt på söndagar blev jag sådär rastlös o va tvungen o hitta på nått så jag o jason gav oss ut för o cykla först ner till cheapy för o köpa lite "papp" hem o lämna det o sen tog vi en sväng ner till hamnen o kolla läget...han älskar ju o cykla den lille kraken ;)
hem o sen börja lägga ut pappen vi köpte på jasons rumsgolv, sen började jag o jason måla...gick la sådär så tommy fick hjälpa till o styra upp lilleman medans jag målade färdigt...så imorgon ska tommy måla taket så kan lillis komma o spakla o tapetsera nån dag nu veckan kan man ju hoppas på =) så lillemans rum blir klart snart...
sen ner till hajen o handla jag mamma o jason blev lika dyrt som vanligt =/ alltid lika tråkigt o handla mat!
gjorde toast till kvällsmat va jätte gott o sen va det dax för jason o krypa till kojs o han somnade med en gång....skönt =)

o givetvis så han man vart lite småsur idag...jag tycker tommy inte gjort nånting på hela dagen medans han tycker tvärtom...hmm...jajaja han e inte rolig o hanskas med när han e bakis det ska gudarna veta!
tänkte lägga mig tidigt ikväll så jag orkar med den tunga arbetsveckan jag har framför mig....suck vill verkligen inte men men sista veckan som chef nu det ska la gå....

puss o kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: