Tisdag - Bh-skola

2009-08-26 / 00:10:30

Idag har det vart full rulle...började tvätta vid 7 och senare efter 10 när jag va färdig åkte jag o lilleman till gekås för o shoppa lite =) blev inte så dyrt gick på en tusing,helt ok.....fick vinterkläder till jason så nu är det fixat o det känns skönt!
fick även köpt nya skor till lilleman, för nu till hösten kan man ju inte gå i foppatofflor (vilket han älskar)

vidare hem o jason sov middag i bilen, så jag svängde nerom hamnen o kollade läget bara för att jag inte ville väcka honom med en gång...o där stod charsten så vi tjötade lite o sen när jason vakna fick han givetvis godis...

hem o slappa lite i sängen, va nästan helt död...tommy kom hem från jobbet o jag hoppade in i duschen o sen bar det av på "bh-skola" hemma hos linda...va duktig o inte köpte nånting (vilket jag hade lovat tommy att inte göra ) men...jag bokade ett eget "home-party" så är det nån som är intresserad av o komma är det bara att höra av sig =)
sen satt vi o tjöta o skratta ett bra tag jag o linda o jennie riktigt trevligt =)

o nu e jag äntligen hemma o jag känner mig utarbetad o känner att jag egentligen verkligen borde dra ner på farten för nu börjar det snurra riktigt fort....helst skulle jag kunna tänka mig o bli arbetslös i typ 2 månader för o komma ikapp med allt men iställer är det bara mer jobb o mer sysslor o ingen tid till min kära älskling...så nu i helgen när jag e ledig har jag tänkt o umgås mycket med min lilla familj =)
nu är det sängdax för imorgon väntar jobbet....

Puss puss

Kommentarer!
Postat av: Elin

åh vad det låter roligt med bh-skola! vem höll i den? hur går det till? nyfiken bloggläsare

Kommenterat - 2009-09-11 / 13:05:27
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: