Fredag - tankning

2009-08-14 / 22:59:21
hmm låter jag så deppig i min blogg? ;) nä men jag e väl bara allmänt less på allt....känner att jag behöver något roligt, nått o se fram emot! just nu har jag inget jag längtar till utan allt bara rullar vidare som ett jävla ekorrhjul! (nu låter jag bitter igen...)

nu lämnar vi det...så nu ska jag berätta om mina "korkade" arbetskamrater...idag kom leveransen väldigt sent o det blev väldigt stressigt...när vi väl va färdiga o skickat iväg dagens bilar så dröjer det bara 10-15min sen ringer det....chefen kommer ut från kontoret i rask takt o säger att "nu har det tat hus i helvetet" jag fattade ingenting men när han berätta så förstod jag...lollo en kollega skulle tanka, tog fel o fyllde en diselbil med E85...vilket resulterade i att chefen fick ringa bärgare för o hämta tillbaka glassbilen så den får tömmas...o lollo fick ta "min" glassbil o köra vidare...den slapp hon tanka iaf ;) stackare hon va helt förstörd nästan...nu skrattar jag lite åt det faktiskt...o man undrar hur man kan lyckas med det...?! tankspridd kanske?

idag har det förövrigt inte hänt nånting...fika hemma hos mamma efter jobbet..sen hem o grejja lite käkade pizza idag, familje pizza riktigt mysigt faktiskt =) sen sängen...o jag ligger faktiskt i sängen just nu =) slappt
pratade med anna i telefon innan...härligt o kunna prata med nån som förstår hur allt e...tack anna ;)

nä nu ska jag nog lägga mig tillrätta o sova...ska ju jobba imorgon igen...sista extra lördagen för iår....känns skönt ;) dock blir det mindre pengar i kassan men mer tid för familjen ;) o familjen väger mer

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: anna

tack själv gumman

Kommenterat - 2009-08-16 / 14:41:42  | URL - http://heltenklaanna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: