Söndag - Sjuk?!

2009-08-16 / 22:00:10
Blev inget skoj med lollo igår...hon fick lite förhinder så vi får ta det en annan gång...så jag gick o la mig...vaknade vid 9 imorse vi käkade frukost hela familjen o sedan åkte jag o jason o mamma till skönevadmarknad,gick där o strosa några timmar...köpte ingenting mer än lite frukt o lite godis (ett måste på marknad)
åkte hem till mamma åt lite mat o sedan blev jag plötsligt helt färdig så jag fick ta lite piller o sen gå o lägga mig o sova...min snälla mamma tog hand om jason så länge...när jag vaknade va jag helt skakis o frös kände mig som en potta skit...när jag väl fick lite ork tillbaka så gick jag o jason hem...
billy o tommy låg i sofforna o kollade på fotboll...dom hade även käkat pizza...hmm
jag tog mig en ostmacka o lite gott te nu ikväll o sen ringde lollo o vi pratade om allt möjligt i en timme....om jag mår bättre imorgon ska jag åka ut o hälsa på henne o leka lite...

nu har jag suttit i över en timme o letat efter grejjer på nätet...hittade lite vad jag sökte med det va inget bra pris...=( så jag får väl leta vidare ;)

funderar på varför jag mår som jag gör?! antagligen för att jag slappnar av nu när jag är ledig i några dagar o då blir man givetvis kass...hoppas det bara är idag...har varken tid eller råd till o va sjuk nu...typiskt mig...

nu ska jag ta mig en till kopp te o slappa lite till i soffan innan det är läggdax....

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: Mange B

Krya på dig Susie!

Kommenterat - 2009-08-17 / 11:21:34  | URL - http://www.lucifer.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: