Tvätt o städ

2009-08-05 / 00:01:08
åhh så sugen jag e på saker hela tiden, onyttiga,flottiga , salta,söta o underbara små o stora god saker...jag börjar snart bli mörkrädd det liknar nånting som det inte är...men det är väl mensen (hoppas jag) den borde komma snart iaf....

när jag kom hem från jobbet idag va det ingen som mötte mig vid dörren...så jag gick in i sovrummet o fann 2 älsklingar som låg o sov o klockan va då 15.00 KUL!! o gissa vem som fick sköta den jobbiga nattningen...?!

jag började med att göra i ordning tvätt högarna blev 4 maskiner o tvätta =/ tvinga tommy till o hjälpa mig att bära ner allt till tvättstugan...medans jag väntar på att den ska bli klar, drar jag fram dammsugaren o ska precis börja när: Zita ringer =) weeii så vi pratade lite i telen sen fick jag fortsätta med dammsugarn...samtidigt som jag damsuger lagar jag även mat till mig själv i ungen...så lagom till jag e färdig med städning är maten klar =)

sen åker tommy o spelar sin korpen fotboll o jag fortsätter tvätta o pattsy kommer förbi på 2 koppar te =) vi tjötar lite o sen tar vi en tripp till hajen för o köpa mer cigg o annat äckligt i matväg som tommy ville ha, typ kaviar o makrill i tomatsås  o sånt blää......

hem o försöker LÄNGE o få jason till o sova ger upp o går med bestämda kliv ner till tvättstugan för o plocka upp det sista....o nu sitter jag här i soffan o är sjukt sugen på nått så jag ska gå o ta mig en titt i skafferiet o se om jag hittar nått o smaska på innan jag ska nana...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: