Torsdag - munskada

2009-08-27 / 23:46:20
vilken helvetes dag jag har haft idag... började dagen bra med mys i sängen med lilleman o barn program...sen efter frukost bröt helvetet lös...
så jag fick ringa några jobbiga samtal...men nu e det gjort o jag hoppas för hela mitt hjärta att allt kommer bli bra nu...för nu är det gjort för sista gången... är så satans ledsen för alla som är berörda =(

sen hem o käka lite mat hos morsan o jag kände mig inte alls på topp, gråtfärdig hela tiden...sen ner till jobbet o ringer anna för hon e så underbar o prata med när man e ledsen...o hon piggar upp mig lite =)
sen under kvällen börjar jag må bättre o då ringer tommy o säger : Jason har ramlat på dagis o slagit sig i munnen!
SHIT! fan nästan exakt 1 år sen han slog ut halva framtanden... så då blir man gråtfärdig igen o livet känns bara piss att man inte kan få va hemma hos sin son o trösta honom....

men nu e denna dagen över o jag kan gå o lägga mig o försöka glömma....imorgon är det fredag o efter jobbet ska jag ut o rida en snabbis...härligt o få röra sig lite...

Natti natti Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: