Tisdag - Ledig

2009-08-11 / 23:30:47

Idag har jag vart ledig...skönt...o jag hade inte planerat nånting i förväg o göra på denna dag, så förmiddagen spenderade jag o jason i sängen framför tv:n, stekte pannkakor till lunch o sen blev det sova middag...
när vi vaknade så målade vi färdigt jasons rumstak, gick ut till sandlådan o lekte , fikade o sen kom pappa tommy hem...
jag duschade o sen begav vi oss ut till trönninge för fika med billy o anna. sen kom även virre o markus + alla barn jätte trevligt =) tyvärr kan ju inte min son hålla sig ifrån saker...så en hundskål till annas granne tog han sönder o sedan fick han även tag i en bläckpenna o målade på anna o billys soffbord...mmm va stolt jag e =/
kan snart inte ha med honom någonstans...men men söt är han ibland ändå ;)

Imorgon ska jag jobba...o jag vill verkligen inte börja köra en massa glassbil nu igen...har vart så skönt o slippa det på veckorna...o nu e det dax igen...tillbaka till helvetet...hehehe nä då så farligt är det inte men det e alltid jobbigt innan man väl har börjat....

Mina funderingar går idag till mitt preventivmedel...hmm funderar på o byta...(hemskt va jag funderar på nya saker nu hela tiden, funderar på om jag e trött på mig själv?! hehehe)   nä men jag känner lite att min spiral o jag inte riktigt drar jämt...men sen har jag kollat runt på lite andra skydd o det verkar som jag inte kommer dra jämt med nått...hmm kanske dax o sluta med vuxenmys ;) hahhaa nä skoja bara...får la boka en tid hos nån barnmorska lr nått sånt o tjöta med dom om hur jag ska göra...fan att inte killar kan käka p-piller lr nått sånt så slipper vi tjejer lida hela tiden...

borde nog lägga mig nu för kl.07.00 imorgon bitti så ska jag börja tvätta! KUL eller inte...men vad gör man när det inte finns andra tider o välja på...=(

Puss puss 

Kommentarer!
Postat av: anna

han e söt din son:)

och theres hittade en likadan skål som hon har köpt så det var ingen fara

Kommenterat - 2009-08-13 / 21:17:32  | URL - http://heltenklaanna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: