Tisdag - fel?!

2009-08-18 / 23:23:27
Idag ska jag inte va bitter ;) fast det har gått emot mig mycket idag...

hur svårt är det o bara ringa o fråga om man är osäker? jättesvårt antagligen...för FEL blev det...men men när det väl runnit av mig så får man ta det med en klackspark...men det är fel tid i månaden om man säger så...
jaja man lär sig av misstag...

idag har jag inte fått gjort så mycket...klippt en person, käkat lunch hos mamma, slappat med jason, läst böcker o diskuterat med jason om saker o ting, lagat mat (vissa delar blev brända,inte min dag i köket idag) tvättat, färgat pattsys hår (blev superfint =D ),druckit te o tjötat i telefon. min dag i korthet

funderar på den perfekta dagen oxå....får väl ta o planera lite i hemlighet o överraska...snart tror jag ;)
usch imorgon ska jag börja jobba igen...alltid lika jobbigt när man vart ledig ett tag, men det är ett kort pass imorgon så det ska väl flyta på ganska bra, va ju trots allt en månad sen om inte mer sen jag körde turen så lite kul ska det bli o se vilka ansikten som tittar ut...

Vill göra nått kul med...med mig själv typ make over...känner mig lite grå o trist, antagligen bara en fas jag går igenom just nu men tråkig är den!

nu är det läggdax har ju haft en långt telesamtal med anna om allt o ingenting =) blev lite längre än väntat så nu är klockan läggdax...blir alltid för mycket röka när man pratar i tele oxå...varför är det så? eller är det bara jag som är som en skorsten när jag pratar i tele?

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: Mange B

Se där ja ;-)...

Kommenterat - 2009-08-19 / 07:02:19  | URL - http://www.lucifer.se
Postat av: Nina

Jag är oxå skortsten när jag babblar i telefon, likadant om jag är ute hela dan. Då sitter en cigg i mungipan hela tiden. :/

Kommenterat - 2009-08-19 / 08:21:17  | URL - http://ninafinaballerina.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: