Onsdag - ta bort den =D

2009-08-26 / 23:30:09
Idag fick jag gjort ett vettigt samtal på förmiddagen...ringde kära mödravården....(vilket jag inte gjort på några år) o fick förklarat min struliga sitvation med min spiral o hon sa: Absolut, att du ska ta bort den!
åhh det känns som en lättnad, MEN då till det stora problemet. jag måste ha ett preventivmedel...kul att min kropp inte tål nått "skydd" för aningen mår jag så super piss att jag inte orkar leva eller så blöder jag ihjäl mig...blir tokig!!! jaja men nu slipper jag iaf spiralen o det känns skönt, nu ska jag bara va super duktig o skydda mig i ca 3 månader innan jag får ta till ett nytt prev.medel. har inte superlust o bli tjockis för tillfället....hihi ;)

jobbat idag...ska jag förvåna er med att jag gjorde bäst siffra idag med...=D hehehe jobbigt o alltid vara bäst ;) nä men ärligt jag kan va sämst oxå men det händer inte så ofta =)

är satans trött nu iaf...hade tänkt o skriva en massa mer men jag orkar itne....så nu blir det sängen

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: Nina

Du kan ju alltid testa p-ringar. Lätta att ha o jag fick inga biverkningar. Förutom att det tog tid för mensen att bli regelbunden när jag väl slutade med dem.. Jag ska fixa piller idag, både vill o vill inte. :S

Kommenterat - 2009-08-27 / 09:57:43  | URL - http://ninafinaballerina.blogg.se/
Postat av: Susie

nina: jag har redan testat p-ringar...men det lutar åt det hållet men usch vill egentligen inte ha nått men det går ju inte...då blir man ju en barnmaskin =)

Kommenterat - 2009-08-27 / 10:36:40  | URL - http://susieqsliv.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: