Onsdag - romantiker?!

2009-08-12 / 23:31:38
urk denna dagen vill jag inte ha igen...vaknade halv 7 o började tvätta vid 7...lekte med lilleman, lämnade han på dagis vid 11.15 hem göra mat, hämta upp tvätten...sen iväg o börja jobba...o jag trodde aldrig jag skulle bli färdig...men till sist så...o sen världens regn oväder på motorvägen hem....ett tag regnade det så mycket att jag fick köra i 80km/h för o kunna se...helt otroligt! va hemma hemma vid 22.40...lång dag o jag är helt färdig...men att det redan är torsdag imorgon är ju oxå helt otroligt...shit va veckorna springer iväg...

på vägen hem så satt jag o fundera...jag funderade på o göra en myskväll för mig o tommy snart....gå på bio kanske...käka lite go mat på resturang bara vi två o kanske avsluta med ett romantiskt bad med lite go alkoholhaltig dryck....visst låter det mysigt?! eller är det bara jag som e en sån drömromantiker...?!

Hade ett sånt mysigt samtal nu ikväll när jag kom hem...min älskade lilla zita du är underbar =)

tänkt o inte göra nånting imorgon innan jobbet...mest bara slappa i sängen med jason iaf fram till 9 om jason går med på det vill säga ;)
nu blir det strax sängen...

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: