Onsdag - huvudvärken

2009-08-19 / 23:00:25
idag har vart en ganska bra dag...förutom min förbaskade huvudvärk som har hållt i sig hela dan o som fortfarande ältar i mitt huvud...
men jag fick ett sånt underbart sms av lollo idag =) hon hade vart o köpt ridskor till mig =) världens sötaste. så nu har jag väl inget val, antar att jag blir häst tjej nu vilket alltid har vart emot mina principer... men jag ser det mer som en motionsform än som nån töntig "hästtjej" hahaha om ni förstår vad jag menar utan att ta illa upp.... ;)

o lyckan höll i sig för när jag kom till jobbet så låg min lönespec. där o jag tänkte att jo den e väl bra men inte mer i lön är innan...men dra på trissor...fått min högsta lön jag nånsin har fått...för vanligt folk är det kanske inte så mkt...men för mig är det mycket! men jag har slitit för det oxå...men det känns jävligt skönt o ha fått en sån lön denna månaden...för nu ska det inhandlas vinterkläder o sånt till jason så det va väldigt passande med den summan =D

o idag va det väldigt segt o jobba, kanske beror det på huvudvärken...jag förstår bara inte vart den kom ifrån...har ätit ordentligt idag,även druckit bra. haft mina brillor på mig o det har inte vart nått tryckande väder så jag hittar ingen anledning till den...hmmm
kanske beror det på att jag vrider o vänder på mig själv för att räcka till,till alla som behöver mig o även försöka sköta allt perfekt o planera o få tiden till o räcka till (allt detta känner jag att jag inte får till o funka)
hmm kanske borde skita i allt? hade vart skönt o bara packa en väska o åka ;)

nä nu ska jag iaf ta mig ett piller o sedan krypa ner i sängen o försöka sova bort värken o hoppas på att allt e super bra imorgon =)

Puss Puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: