måndag

2009-08-03 / 21:35:27
usch idag har vart en trist dag på jobbet, kände inte alls för o jobba idag o regnet bara öste ner...så efter jobbet åkte jag hem till anna o tog en liten kopp o tjöta lite även annas underbara mamma va där, hon e så rolig hon. sådär satt vi 3 o tjöta i nästan 1½ timme =)

sen va det dax o åka hem till mamma där jason va...(tommy åkte på sjön idag) lekte lite med honom, vi pusslade o busade käkade kvällsmat o sedan va det dax att åka ner till hamnen o välkomna pappa tommy....
anna o billy o alize kom oxå o även mamma o pappa. tommy hade ju fiskat tok mycket makrill som han delade ut =)

hem o lägga jason, som satte sig på tvären =/ morr....men efter lite bamseläsning som somnade han så gott...nu sitter jag här i soffan o jag SKA verkligen somna tidigt ikväll men vi vet ju alla att det inte brukar sluta så tyvärr =/

jag känner mig lite bortglömd...trist känsla...men men det va ju inte jag som glömde först om man säger så....men livet går väl vidare....det som inte dödar det härdar.....synd bara att det händer gång på gång på gång hela tiden....
e det mig det är fel på? ja det skulle ju inte förvåna mig....men jag ger upp!

nu lite mys i soffan innan sängen
Puss o kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: