Måndag - Paket =D

2009-08-10 / 21:25:11
idag har jag släppt kontrollen...härligt =) nu e chefen tillbaka o allt är i sin ordning...han va himla nöjd med min insatts o han hade med sig en liten present till mig =D man känner sig uppskattad iaf =) här e en bild på vad jag fick =)
 superfina cocktail glas =)


o jason hade det skit kul på dagis idag o ville leka lite till när jag kom o hämta honom...sen lagade vi mat inget avanccerat bara köttbullar o pasta ;)
o mitt i all matlagning tar jason min hand o säger att vi ska kissa...han sätter sig på pottan o han vill tvunget att jag ska sitta på toa...så gör han det igen =) jag e jätte stolt =)

sen skulle tommy spela korpen fotboll o jag o jason cyklade dit o kollade...sen när vi kom hem va det läggdax... idag kivades jag bara med jason i 30 min...det börjar alltid bra: lägger mig i min säng o han i hans...han dricker välling o jag läser bok, säger god natt. då bryter helvetet lös....han ska inte ha täcke, inte kudde, inte napp o inte snutte han ska inte ligga i sin säng, han vill ligga i min (vilket jag vägrar) då skriker han o slänger sig ner o stor bölar....så håller det på tills han förstår att jag inte ger mig o han snällt somnar fint i sin säng med både kudde,täcke o napp o snutte...blir fan tokig...bara en fas jo jag vet men hur mycket tålamod har man kvar?

hmm för övrigt går jag i väldigt stora funderingar på o klippa av mig håret...men jag vet inte...tommy går ju inte o diskutera med han säger "du i snygg i både kort o lång" ja men visst tack men inte det svaret jag velat ha ;)
så snälla hjälp mig..ska jag klippa eller inte?!

Puss Puss

Ps. Imorgon är jag ledig ;)
Kommentarer!
Postat av: Nina

Håller med Tommy, du är fin i både kort o långt hår.. Satsa på kort hår, det finns ju löshår om du ångrar dig ;) kram

Kommenterat - 2009-08-11 / 09:59:07  | URL - http://ninafinaballerina.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: