Måndag - Hästtjej?!

2009-08-17 / 22:16:14
Full rulle idag som vanligt när jag e ledig...
när jag lämnat jason på dagis imorse,så började jag måla i sovrummet...så nu är den röda väggen fin fin
när jag va färdig med det åkte jag ut till veddige för o umgås lite med lollo...vi åkte till stallet o tog ut hästarna o jag RED för  första gången på en häst...det gick riktigt bra men ont i rumpan hade jag efteråt...fick till o med travat lite...men sjukt kul va det så det ska jag o lollo göra om! tur att hon har två hästar ;)

påvägen hem från veddige åkte jag inom trönninge för en lite kopp te med anna som va ledig idag...lika trevligt som vanligt...skönt o bara sitta o prata med nån som förstår o tänker som jag...=)
sen hem o röjja upp i sovrummet efter allt målande vidare till dagis för o hämta Jas o sen hem till mamma o pappa för o fika lite...
hem laga mat sen kom lollo in...så gick vi en promenad i skogen på över 1h o hon hade tahla med sig(hunden) riktigt mysigt o vi hade en bra konversation hon är så lätt o snäll lilla lollo ;)

sen hem o lägga jason efter o ha läst en bok för honom 2ggr sen va han nöjd o somnade sött...
så idag har jag vart duktigt tycker jag...har hunnit med mycket o fått mycket frisk luft o motion =)
förhoppningsvis så ska jag försöka o hålla i detta...brukar ju alltid gå så bra.....eller inte ;)

undra jag om jag kommer upp i från sängen imorgon? rumpan är värst...hehehe ja det ska bli kul o se om jag ens kan röra mig imorgon hehe

nä ciggen kallar...
Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: