Lördag

2009-08-08 / 23:23:15
Jaha igår efter jobbet åkte jag hem o duschade sedan bar det av ut till svärfar i dagsås...vi hade nästan lite släktträff...allan, kerstin, christan o linn, greta, bengt + son o jag tommy o jason...vi lekte i trädgården o avslutade med grillkväll verkligen super trevligt....påvägen hem åkte vi om mamma för hon hade köpt nya "foppatoffel-märken" till jason o han blev lika glad som vanligt när han får saker =)
hem o gjorde oss i ordning för sängen..läste lite saga o jason drack välling...sen somnade vi...även jag...helt slut!

idag upp tidigt kom till jobbet o körde iväg vid 9....efter en JÄVLIGT varm dag i glassbilen så tog den äntligen slut....o då va det dax o lasta upp kärran igen med glass...kom ifrån jobbet sist av alla...så klockan hann bli över halv 10 innan jag kom hem..kul...nä inte alls...
o jason sover hos mormor i natt så jag ska ta lite sovmorgon imorgon tänkte jag =) det e jag förtjänt av om inte annat...
så jag o tommy har kollat lite på film nu...o han har just för tillfället somnat i soffan ;) hehehe sötisen

nä det blir en tråkig helg känner jag...händer inte så mycket men så blir det när hela lördagen försvinner i jobb... får försöka hitta på något kul imorgon istället...
hoppas ni haft en mer fartfylld helg än jag =)

Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: