Jobbet

2009-08-04 / 13:15:47
Guuud va keligt jag har det på jobbet idag...gjort alla mina "sysslor" o har typ suttit vid facebook hela dagen nästan...

kan glädja er med att jag gick o la mig i tid igår! WEiiii äntligen lite utvilad...behövde verkligen sova...o jag passade även på o ta lite sovmorgon typ 20 min bara men ändå...=)

och idag bara regnar det...när jag kommer hem ska jag tvätta o ev dra ett varv med dammsugaren om det funkar med det nya munstycket vill säga (tommy tog ju sönder det gamla)
sen kanske pattsy kommer förbi på en kopp te =)  det va ju en hel vecka sen sist...

ska pussa ihjäl min lille älsklings son med....bara för han är så söt =) varje morgon (nästan varje iaf) säger han: mamma stanna hemma. då vet man iaf att den lille vill leka med sin mamma =) o sen ska han givetvis fråga om han inte får följa med mamma till jobbet hehehe...underbar liten sak ;)

nä åter till jobbet...hehehe snart kommer ju säljarna o då måste det se ut som jag jobbar ;)
Puss puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: