Identitetskris?!

2009-08-05 / 22:29:50
vaknade idag o det var underbar värme o solsken...mmm va glad man blir =)
iväg till jobbet...sköter mina "sysslor" som ska göras sätter mig ner o tänker: "FAN jag har glömt!"
har tatt in extra personal som inte har egna växelkassor o jag har glömt min hemma...så det va bara o sätta sig i bilen o köra hem fort som attans hämta min o ner snabbt igen till jobbet....
sen kom marcus o bjöd på fika mumsigt värre =) sen på väg hem skulle jag förbi våran revisor o lämna papper o vidare till apelviken o hämta ytterligare en växelkassa till imorgon...så imorgon blir det nog inte lika stressigt hoppas jag ;)

väl hemma så kom pauli förbi ( hade lovat o klippa honom) sagt o gjort o undertiden så lagade tommy mat...färdig med klipp,dax o äta! lilleman fick äta senare för han va så trött efter sitt besök på stranden idag.....
när han väl hade käkat så gav vi oss ner till garaget o tog ut impalan åkte en sväng på stan o sedan ut till trönninge för o hälsa på billy o anna...tog en kopp kaffe/te spelade lite gh o tjötade...sen hem o försöka lägga lilleman som har rubbat sina rutiner kraftigt idag...ska till lägga att han just nu FORTFARANDE är vaken....o jag e ju lagom nöjd!
kanske en viss man förstår hur viktigt det är med rutiner nu! ( pekar med fingret ;)  )

o jag börjar känna mig trött o sleten...börjar bli trött i själen nu känner jag...idag påväg hem från trönninge började jag fundera lite för mig själv....vart passar jag in?! när jag börjar fundera på mina vänner o bekanta känns det som jag inte har nån som är som jag...hela tiden får man anpassa sig lite för o passa in...tragiskt....börjar nästan känna mig lite depprimerad...kanske beror det på att jag jobbat för mycket eller så beror det på att jag kanske inte har nån som förstår mig fullt ut? är nästan som en främling för mig själv! identitetskris tror jag det kallas....Vem är jag?!

nä nu när jag fått ut mina tankar är det dax för sängen...

Puss puss
Kommentarer!
Postat av: anna

försök att inte fundera så mycket, jag tycker att du är underbar och du är lika knäpp som jag. jag själv har väldigt låg energi för tillfället men jag ska göra mitt bästa för att få igång den igen. du vet att du alltid kan höra av dig om det är något. kram

Kommenterat - 2009-08-06 / 09:58:13  | URL - http://heltenklaanna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: