måndagen

2009-04-13 / 23:24:39
Jahaja då va det måndag kväll känns som söndag...man blir helt skev av att va lång ledig...

igår kväll hade vi grillkväll riktigt mysigt...sen blev det tv slappt o bra...sen som vanligt blir jag ju superpigg när klockan börjar närma sig 21...så till sist så tog jag o pattsy en sväng i audin på stan o kolla läget...vi konstaterade att vi hade åkt jänk på rätt dag...för det va typ helt dött....=/

o idag har jag o tommy o jason vart hos mor o far min o ätit middag även rick o izza va där trevligt trevligt....sen så stannade jason hos mommo o moffa o jag åkte hem o började såga...fick satt upp 3 lister sen gav jag upp fick fan inte ihop hörnen blir tokig...men det blev ett ytterligare lyft för köket äntligen ser man snart ett slut hahaha...

sen blev det tvätt...o sen handla mat handla för nästan 600kr fick nada...trist...träffa pattsy i affären oxå så det va bara o åka hem o sätta igång vattenkokaren =) sen gjorde vi lite superkäk...bacon,falukorv o ägg,rålök,senap på tekaka macka...eller rättare sagt tommy o pattsy gjorde sånna mackor o åt...jag gjorde tekakor med ost på hahha
sen kom svärmor o charsten på besök så då blev det mer fika...danska wienerbröd mums gott

till sist va det bara jag o pattsy kvar i soffan...vi drack vårat te o tjöta lite skit som vanligt alltid lika trevligt...

imorgon ska jag o lilleman på återbesök på östra...ska bli trevligt o höra vad dom har o säga...hoppas dom säger att allt e bra...efter det blir det en sväng in på ikea måste ha en ny lampa funderar på:

Eller e den inte bra?

jaja vi får se vad det blir...den gammla e sönder o jag vägrar ha en golvlampa igen så det ska vara en stor bordslampa...sen funderar jag på ett bord till balkongen..städade där ute idag gud va stort o fint det blev =)
nä nu blir det en sista rök sen sängen...

puss o hej
Kommentarer!
Postat av: weronika

lampan e fin.. men glöm inte att den e svart o blank .. o det älskar dammet =) men orkar man torka av den varje dag så kommer den vara jätte fin alltid juh.. Ha det så bra ..

Kommenterat - 2009-04-14 / 00:38:25  | URL - http://weronikaz.blogg.se/
Postat av: Mange B

Håller med ovanstående, damm är inget kul och det bör undvikas... Köp en fotogenlampa istället, den bränner dammet direkt och det osar gott!



Höpps

Kommenterat - 2009-04-14 / 16:08:23  | URL - http://www.lucifer.se
Postat av: Susie

wirre: ja det blev en annan lampa istället...när jag såg den i verkligenheten så skulle det absolut inte passa...men tack för tipset =)



Mange: hahaha aa hata damm så jävla trist o dammtorka...men elda upp det vet i hundan



Kram kram

Kommenterat - 2009-04-14 / 16:35:11  | URL - http://susieqsliv.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: