Lååååång fredag

2009-04-10 / 20:18:23
jajemän nog e den lång...just nu sitter tommy i soffan o skrattar åt sällskapsresan o pattsy bara skakar på huvudet...hunnit med mycket idag...

vart uppe i gbg o myst med zita sen följde hon med hem o bjöd mig på donken påvägen hem,tackar gumms!

sen blev det en jänkerunda o pattsy följde med...riktigt trevligt o superduper väder...längtar verkligen till wheels nu...
då kan jag ju ha min nya fina klänning =)

e lite halvt toktrött nu...så jag dricker vanlijte o myser o pattsy o tommy dricker öl o pratar rövarhistorier på skånska hahahha

nä har inget mer o skriva idag hahaha sitter bara o småler för mig själv...
trevlig dag har jag haft idag iaf :D

puss o kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: